My Dear friends

This site not work anymore .I have a new site and you can go there visit me. I dont go put more post here anymore ... If you like this blog go there .. I will be there for you ... Olá meus queridos amigos ... agora tenho um novo blog Este site nao funcionará mais , tive alguns problemas. Agora tenho um novo endereco de blog. Nao irei mais colocar post neste blog .. Todas as atualizacoes e novidades estarao no outro endereco .. Acessem... estarei lá pra vcssss Se vcs gostaram desse blog irao amar o outro .. mais atualizado e lindo ... Vamos láaaa .... visitem-me lá .. Beijinhos Lili

Tank for everything !!!

melldesofia.blogspot.com

terça-feira, 2 de fevereiro de 2010

A nice, big Simpsons picture



A nice, big Simpsons picture
February 1, 2010 7:00 pm
Download a large image from last night's show

fonte: http://www.coldplay.com

Good evening. Hopefully those of you in the US enjoyed Coldplay's appearance on The Simpsons last night. For those of you yet to have the pleasure, we thought you might like this nice, big jpeg of the band on the show. Click on the thumbnail below to see the full-size shot.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Minha lista de blogs