My Dear friends

This site not work anymore .I have a new site and you can go there visit me. I dont go put more post here anymore ... If you like this blog go there .. I will be there for you ... Olá meus queridos amigos ... agora tenho um novo blog Este site nao funcionará mais , tive alguns problemas. Agora tenho um novo endereco de blog. Nao irei mais colocar post neste blog .. Todas as atualizacoes e novidades estarao no outro endereco .. Acessem... estarei lá pra vcssss Se vcs gostaram desse blog irao amar o outro .. mais atualizado e lindo ... Vamos láaaa .... visitem-me lá .. Beijinhos Lili

Tank for everything !!!

melldesofia.blogspot.com

sexta-feira, 5 de março de 2010

Etsy Finds for Spring

Etsy Finds for Spring
Happy Friday everyone! Today's post is short and sweet - I've rounded up some of my favorite fresh picks for spring from Etsy. Enjoy and I wish you a wonderful weekend!

http://www.bellemaison23.com/




Sweet Potted Fabric Plants - Spring Romance




Primitive Robins Egg Blue Paper Mache Eggs



Lemon Drops Earrings Vintage Glass





Le Fleur Ring




Flutter in the Garden Necklace



Ceramic Egg with Hand Stamped Text



Joy Dove Tiny Text Bowl




You 'n' Me Tree Personalized Note Cards



Felt Brooch Hot Pink






Hydrangea Blooms Original Watercolor by Laura Trevey



Brown & Green Felt Applique Tree Pillow Cover

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Minha lista de blogs